![]() |
با گذشت حدود 110 روز از حادثه تلخ دکل 56 فتح «ملی حفاری» که منجر بهقطع دست یکی از کارگران شد حالا دامنه حوادث از «قطع ید» به «قطع جان» گسترش یافته است.
خبرهای دریافتی حاکی از آن است که حوالی ساعت سه بامداد امروز دکلبان دستگاه حفاری 46 فتح بر اثر سقوط از ارتفاع جان به جان آفرین تسلیم کرده است.
چرا در مناطق نفتخیز جنوب، نفت اروندان، نفت مرکزی، پایانهها، نفت و گاز پارس و... با همه پیچیدگیهای فنی و عملیاتی خوشبختانه نرخ فوت ناشی از حوادث کار به «صفر» رسیده اما در «ملی حفاری» باید هر چندهفته یکبار شاهد یک حادثه تلخ برای کارکنان نگونبخت باشیم؟ آقای دکتر «کرباسیان» به داد حفارمردان «ملی حفاری» برسید، چرا بزرگترین ناوگان حفاری ایران به دلیل ضعف مدیریت به ویژه در حوزه آموزش و «اچ.اس.ای» شاهد قطع عضو و یا فوت کارکنان هستیم؟
«انرژی نیوز»: این ضایعه بزرگ را به خانواده صنعت نفت به ویژه حفارمردان «ملی حفاری» تسلیت عرض میکنیم.
نفت,انرژی,